Ufuk Coşkun – Diriliş Postası

Yönetmen koltuğunda Brian Netto ve Adam Schindler’in oturduğu film, hem psikolojik hem de fiziksel mücadeleyi iç içe geçiriyor. Sam Raimi'nin yapımcılığını üstlendiği film, korku türündeki meraklıları ekran başına çağırıyor.

Filmin konusu: Hayatta kalmak için zamana karşı yarış!

Don’t Move, trajik bir kayıpla sarsılmış bir kadının, oğlunun ölümünü anmak için çıktığı orman yolculuğunda yaşadıklarını anlatıyor. Ancak Iris (Kelsey Asbille), tüyler ürpertici bir karşılaşma sonucu Richard adlı esrarengiz bir yabancıya (Finn Wittrock) esir düşer. Richard, Iris’e kaslarını felç eden bir ilaç enjekte eder; genç kadının zamanla felç olacağı dehşet dolu bir gün başlar.

Kelsey Asbille ve Finn Wittrock’un oyunculukları filmi kurtarıyor

Kelsey Asbille, Iris’in yaşadığı acı ve çaresizliği başarılı bir şekilde yansıtıyor. Film boyunca karakterin sınırlı hareket kabiliyetine rağmen korkusunu ve çaresizliğini izleyicilere geçirebiliyor. American Horror Story’den tanıdığımız Finn Wittrock ise Richard karakterine kattığı karanlık tavırla dikkat çekiyor. Wittrock’un performansı, karakterin değişken ruh halini etkileyici bir şekilde yansıtıyor.

Kelsey Asbille’li 'Don’t Move' Netflix'te Ormanda Kabus Başlıyor! 2

Don’t Move: Gerilim dolu ama korku tabanlı değil

Netflix’in yeni sert Western dizisi ‘American Prim’ hakkında ilk bilgiler Netflix’in yeni sert Western dizisi ‘American Prim’ hakkında ilk bilgiler

Don’t Move bazı gerilim dolu sahneler sunsa da saf bir korku filminden beklenen dehşet atmosferini yaratmakta zorlanıyor. Ormanda geçen kaçış sahneleri endişe uyandırıcı olsa da izleyicilere fazla bir heyecan sunamıyor. Filmdeki birkaç kanlı ve şiddet dolu sahne, filmi yer yer ilginç kılarken, hikaye içinde bazı eksik noktalar da izleyicinin aklında kalıyor.

'Don't Move': Akılda kalan bir deneyim mi?

Neticede Don’t Move, Netflix’in sürekli yenilenen içerik havuzunda farklı bir yere sahip olsa da, kalıcı bir iz bırakmakta zorlanıyor. Filmin güçlü bir dram yönü ve “felç edici yas” temasına dair yaptığı metaforik göndermeler dikkat çekici. Ancak, ürkütücü bir deneyim veya unutulmaz bir gerilim beklentisiyle izleyenleri tatmin edemeyebilir.

Editör: Ufuk Coşkun