Celal Topçu - Diriliş Postası 

Bu formalar, antik Yunan destanı Homeros’un Odysseia’sından ilham alarak tasarlandı ve büyücü Kirke ile Odysseus arasındaki karşılaşmayı anlatan MÖ 5. yüzyıldan kalma ünlü bir vazoya dayanıyor.

 Kirke ve Odysseus: Antik bir karşılaşma

Homeros’un Odysseia eserinde, Eea adasında yaşayan büyücü Kirke, sihirli asasıyla erkekleri hayvanlara dönüştürme gücüyle tanınır. Kirke, Yunan mitolojisinde baştan çıkarma ve kadın gücünün sembolüdür. Bu güçlü kadın figürü, tehlikeli ve ölümcül kadın imajıyla ilişkilendirilir. Persephone’ye atfedilen ve MÖ 5. yüzyıldan kalma ünlü bir vazoda Odysseus ile Kirke arasındaki buluşma tasvir edilmiştir. Latina Calcio formaları da bu vazodaki çiçek ve geometrik motiflerden ilham alarak tasarlanmıştır.

Çocuğuna sigara içiren anneye tepki yağıyor Çocuğuna sigara içiren anneye tepki yağıyor

Futbol Takımı Amblemi 2

 Ezeta’nın yenilikçi tasarımları

Ezeta markası, Roma bölgesindeki lig dışı takımlara yönelik yaratıcı tasarımlarıyla tanınır. Bu sezon, Serie C takımı Latina Calcio 1932 için tasarladıkları ilk profesyonel formalarla büyük bir adım attılar. İç saha forması, siyah ve mavi çizgili bir formasyona sahip olup, temel renk siyah, bordürler ise mavi grafiklerle süslenmiştir. Deplasman forması ise beyaz arkaplan üzerine çaprazlama uzanan mavi grafiklerle tasarlanmıştır.

 Latina Calcio'nun yeniden markalaşması

Ezeta, Latina Calcio'nun tarihi ve karakteristik unsurlarını vurgulamak amacıyla kulüp için daha geniş bir yeniden markalaşma gerçekleştirdi. Yeni kulüp arması, kanatlı bir aslan figürünü bir kalkanın üzerinde sergiliyor. Kanatlar amblemden dışarı doğru uzanarak benzersiz bir görünüm kazandırıyor ve Latina kelimesi üst kısımda belirgin bir şekilde yer alıyor.

Bu tasarımlar, sadece kulübün yeni bir sezona hazırlanmasına yardımcı olmakla kalmıyor, aynı zamanda antik Yunan kültüründen esinlenerek modern futbol dünyasına benzersiz bir estetik katıyor. Ezeta’nın bu yaratıcı yaklaşımı, gelecekte de benzer yenilikçi tasarımların önünü açacak gibi görünüyor.

Editör: Celal Topçu